Filmy korporacyjne — tworzone na potrzeby firm (lub jej poszczególnych działów) — to jedno z ważniejszych narzędzi marketingu, zwłaszcza tego prowadzonego w sieci. Dlaczego stworzenie filmu warto oddać profesjonalistom? Za to tak naprawdę płaci klient?
Filmy korporacyjne — za co płaci klient?
Plan — bez niego nie ruszaj
Tworzenie filmu korporacyjnego bez przygotowania planu, to najgorsze z możliwych rozwiązań! Wizerunkowy strzał w kolano. Strata czasu, energii i pieniędzy. Ekipa filmowa, zanim przystąpi do realizacji materiału, przeprowadza wywiad z klientem. Na podstawie rozmowy tworzy plan działania, przygotowuje harmonogram, rozpisuje sprzęt, który będzie potrzebny. Planowanie i konsultowanie to jedna ze składowych ceny za film korporacyjny
Realizacja — koordynowanie działań i praca, praca, praca
Najbardziej widoczną częścią pracy ekipy wykonującej filmy korporacyjne jest oczywiście działanie na miejscu. „Kameeeeera… akcja!” — czy nie z tym kojarzymy robotę filmowców? Sęk jednak w tym, że na planie nasze działanie bardziej przypomina ogarnianie wszechświata przez project managera ze stuletnim stażem niż spokojne konsultowanie ujęć prowadzone przez reżysera popijającego yerba mate i siedzącego na składanym, drewnianym krzesełku. Koordynowanie pracy, pilnowanie czasu, ustawianie światła, dźwięku, obrazu, dialogi, ujęcia, poprawki makijażu, sprawdzanie sprzętu — to kolejne z zadań ekipy filmowej, za których wykonanie płacisz.
Postprodukcja — czyli nie zostawimy Cię samego
I gdy wszystkim wydaje się, że po zabawie planie zostaje już tylko szybkie „przycinanie i składanie”, dla nas praca tak naprawdę się zaczyna. Montaż obrazów, dźwięku, przejścia, napisy — kolejne godziny pracy nad filmem korporacyjnym spędzamy w studiu. W międzyczasie wysyłamy Ci wersje do akceptacji, pytamy o uwagi, ustalamy najlepsze opcje. Robimy wszystko, by Twój film korporacyjny był materiałem, którym będziesz się chwalił nawet podczas obiadu imieninowego u cioci Haliny. Postprodukcja, dostosowanie filmu do Twoich wymagań, konsultacje, opiniowanie — te działania również wliczamy w cenę filmu korporacyjnego.
Jesteśmy ciekawi, czy zdawaliście sobie sprawę, za co tak naprawdę płaci klient zamawiający film korporacyjny? Coś Was zaskoczyło? Z czegoś byście zrezygnowali? A może macie ochotę na wspólne działania i przygotowanie Waszego filmu? Jesteśmy tu, by Was „kręcić”.