Chyba każdej dużej firmie zależy na tym, by postrzegano ją jako prestiżową – cieszącą się szacunkiem, autorytetem, mającą znaczenie na rynku. Istnieje wiele sposobów na podniesienie prestiżu przedsiębiorstwa. Jednym z nich jest inwestycja w produkcję profesjonalnego filmu reklamowego.
Film reklamowy – największe zalety
Nakręcenie spotu reklamowego dla firmy niesie ze sobą szereg korzyści związanych z wizerunkiem przedsiębiorstwa. Przy pomocy tej strategii możemy w krótkim czasie oddziaływać nie tylko na wzrok, ale i słuch odbiorcy, zwiększającym tym samym skuteczność przekazu. Do najważniejszych zalet wykorzystania filmu reklamowego należą:
- atrakcyjna, przyciągająca uwagę forma;
- oddziaływanie na emocje;
- możliwość zaprezentowania produktów, usług, sposobu pracy zespołu czy przestrzeni biurowej;
- odpowiednie narzędzie do promocji niezależnie od branży;
- budowanie i wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy;
- wiele kanałów zastosowania (na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, na ekranach w siedzibie firmy i w przestrzeni miejskiej, w telewizji, na targach branżowych);
- szansa na stanie się viralem.
To właśnie dlatego filmy reklamowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem.
Film reklamowy – krakowskie studio wyjaśnia, w jaki sposób wpływa na podniesienie prestiżu przedsiębiorstwa?
Ze względu na łatwą w odbiorze formę filmy reklamowe szybko zapadają w pamięć swoim odbiorcom. Często już pierwsze obejrzenie spotu budzi pozytywne emocje, a przez to buduje świadomość marki, o której opowiada materiał wideo. Wiedząc, jaki efekt chcemy uzyskać (a od odpowiedzi na to pytanie należy zacząć pracę nad filmem), możemy tak skonstruować przekaz, by spełniał swoje zadanie i pokazywał dokładnie to, co chcemy zaprezentować.
W celu podniesienia prestiżu przedsiębiorstwa warto postawić na profesjonalną realizację – błędy w montażu, problemy z dźwiękiem, nieostre kolory czy nieestetyczne obrazy z całą pewnością nie wpłyną pozytywnie na wrażenia odbiorcy. Pożądany efekt uzyskamy także wówczas, gdy w filmie wystąpią prezes czy członkowie zarządu przedsiębiorstwa – oczywiście w nienagannym ubiorze i odpowiedniej scenerii. Zaproszenie pracowników do udziału w nagraniu to równie dobry pomysł. Ich obecność zwiększy autentyczność przekazu i pomoże zaprezentować firmę jako otwartą na dialog z zespołem. Pokazanie wszystkiego, czym przedsiębiorstwo może się pochwalić – nagrody i wyróżnienia, sukcesy branżowe, udział w ważnych wydarzeniach, nowoczesne biuro, nowe technologie – jest doskonałym sposobem na zwiększenie prestiżu firmy.
Tutaj nasz przykładowy film: https://bergstudio.pl/portfolio/1/.