

Filmy wizerunkowe przekazują wartości firmy na zewnątrz organizacji i działają jak wizualna wizytówka. Ich podstawowym celem jest przedstawienie przedsiębiorstwa w pozytywnym świetle. Widz na ich podstawie, powinien rozwinąć więź emocjonalną i zbudować zaufanie do marki. Udany film wizerunkowy zapewnia zatem możliwość przekazania najważniejszych informacji, jednocześnie promując pozytywne postrzeganie przedsiębiorstwa na zewnątrz organizacji. Na co jeszcze może liczyć twoja firma, zamawiając film wizerunkowy?
Wyróżnij się z tłumu dzięki filmowi wizerunkowemu
Filmy wizerunkowe nie mają na celu sprzedaży konkretnego produktu. Za ich pośrednictwem opowiadasz swoją historię jako firma. Mówisz o swoich wartościach i osiągnięciach. Pokazujesz, co Cię wyróżnia i za czym się opowiadasz. Dlatego właśnie filmy wizerunkowe są istotną częścią strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Przekonaj klientów i kontrahentów
Dobry film wizerunkowy pokazuje widzom, kim jesteś, co robisz i dlaczego to robisz. Daje również autentyczny i ekskluzywny wgląd w Twoją firmę. Nie tylko demonstrujesz, za czym się opowiadasz i jakie są twoje cele – masz możliwość pokazania, dlaczego twoja firma jest najlepszym wyborem. W ten sposób – sercem i umysłem – przekonasz potencjalnych klientów i przyszłych pracowników.
Kiedy warto zlecić produkcję filmu wizerunkowego?
Film wizerunkowy jest bardzo wszechstronnym narzędziem promocji. Warto zlecić jego produkcję, aby później gotowy materiał zamieścić na stronie internetowej swojej firmy lub w prezentacjach offline. Jest to również świetne narzędzie pozyskiwania kontrahentów oraz nowych pracowników podczas branżowych targów. Film wizerunkowy możesz również wykorzystać jako ogólnodostępny materiał PR, aby przekazać odbiorcom, jakimi wartościami kieruje się firma.
Jak powinna wyglądać produkcja filmu wizerunkowego?
Filmy wizerunkowe powinny być jak najbardziej osobiste i od samego początku opierać się na Twoich pomysłach i wizjach. W całym procesie produkcji doradzamy i wspieramy w wyborze odpowiednich środków przekazu i użytych narzędzi. Możesz zdecydować się m.in. na:
– realizację filmu wizerunkowego w siedzibie twojej firmy,
– wykorzystanie innych lokalizacji w kraju lub za granicą,
– wywiady z pracownikami lub pokazanie ich codziennej pracy,
– wykorzystanie istniejącego już materiału archiwalnego,
– obrazy z drona,
– zastosowanie animacji 2D lub 3D w postprodukcji.
Istnieje wiele możliwości i pomysłów na produkcję filmu wizerunkowego. Dzięki naszemu know-how i odpowiedniej technologii projektujemy film skrojony na miarę i potrzeby organizacji. Skontaktuj się z nami, czyli krakowskim studiem filmowym, i wspólnie porozmawiajmy o pomysłach.